niedziela, 29 kwietnia 2012

:)



te czasy , gdy przejście na drugą strone ulicy bez wiedzy mamy było przestępstwem , a posiadanie " grześka mega " powodem do uśmiechu ...

Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca,a Ty nie docenisz tego co masz, dopóki tego nie stracisz…

dostałam od życia gorzką czekoladę z napisem ' oby zawsze było Ci tak słodko '

Naucz się słuchać -szansa puka czasami bardzo cicho!


nie na tym polega życia treść, aby ciągle iść po trupach by osiągnąć cel.

nigdy nie byłam dobra z geografii, więc nie moja wina że ide zła drogą.

i choć mam niecałe 170cm ten świat mnie przerasta…

"Kiedyś" to takie zaszyfrowane "nigdy".



Bo stoisz za drzwiami, do których nie mam klucza

Obudzić się o piątej rano i zgłosić nieprzygotowanie do życia, po czym przespać resztę dnia.

Nie wyrabiam. nie rozumniem , nie ogarniam, ;p

mam 13 lat, a mój życiorys jest lepszy niż 'moda na sukces'.


I sprawdzając twój opis widzę tekst " chory " , ' taa kurde chyba psychicznie

XXI wiek, w którym żyjemy.. witaj w czasach obłudy i ściemy.

Ty to wiesz, ja to wiem, ale nikt tego nie powie .

moje życie zmieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie…


Dopiero na skrzyżowaniu zaczynasz zastanawiać się - dokąd idziesz.

W życiu jest jak w matematyce. Jeśli idzie zbyt łatwo, to prawdopodobnie coś robisz źle.

Czasem ludzie źle tłumaczą moje życie. Są błędnym translatorem spraw, których niekiedy ja nie mogę pojąć.

Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem którędy.



Mówię Ci "NIE", to słowo nie ma wiele znaczeń więc dlaczego odbierasz je inaczej ?

Jestem z tych , którzy odróżniają 'Pepsi' od 'Coca-Coli' i 'sory' od 'przepraszam'

rodzisz się oryginalny, więc nie umieraj jako czyjaś kopia

Uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze pogłośnić.♫


Muzyka zagłusza rzeczywistość, dlatego tak bardzo ją kocham

sama obecność przyjaciela, jest bezcenna.

Zimno. Przydałoby się jakieś 36,6°C koło siebie.

Kiedyś jak się kogoś nie lubiło to się spychało go ze schodów teraz wystarczy usunąć z listy znajomych na naszej-klasie albo Facebooku.


Każdy chce mieć przyjaciela, a nikt nie myśli, co robić, aby nim być.

Nigdy nie walcz o przyjaźń. O prawdziwą nie trzeba, a o fałszywą nie warto. 

Osobę mądrą poznasz po tym, że gdy ty wytkniesz jej błędy, ona zaśmieje się i przyzna ci rację.

Pocieszyciel- najczęściej jest to osoba, która sama ma mnóstwo problemów



Ogólnie was nie lubię ale ewentualnie sie uśmiechne . ;)

Jak Ci dam cuksa to pójdziesz ze mną ? ;> .

Znasz to uczucie, gdy tak ci się nudzi, że masz ochotę się pouczyć? Ja też nie ;P

Czasem brak mi slow...Szczególnie, gdy jestem pytana na lekcji.


Drogi kierowco nie przejeżdżaj UCZNIA poczekaj na NAUCZYCIELA!

mamo, wywiadówka jest . - kiedy .? - wczoraj .

uczysz sie na 5 umiesz na 4 piszesz na 3 spodziewasz sie 2 dostajesz 1;D

Znasz to uczucie gdy po zadzwonieniu budzika zamykasz oczy na 3sekundy a mija 40minut?



Weekendzie , nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz ! <3

Co jest lepsze i mądrzejsze niż szkoła? Google!

Moim marzeniem, jest być czyimś marzeniem.

ja nie skreślę z listy ziomków, których znam połowę życia



16 komentarzy:

  1. takie prawdziwe, ciekawe ile osoba opisalo zycie bo moje napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te opisy są bardzo prawdziwe po prostu szczere <3

    Zapraszam do mnie : www.brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog pozdrawiam i fajne się czytało

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajneee :> zapraszam także do mnie : www.fiukumikusary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz na moim blogu, ukazał się już kolejny rozdział. Zapraszam do komentowania! Co ty na to, abym ogłosiła jakiś konkurs? : ) http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę, że ponownie tu zaglądam :D
    najamajke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie prawdziwe..I jeszcze jak dla mnie układają się w jedną całość ..;D
    Fajne tło :3

    + zapraszam do mnie(avehellburn.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog ; D będę tu zaglądała częściej xdd zapraszam do siebie : http://olinkee.bloog.pl/
    pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog! ;*
    Zapraszam do mnie: http://friendshiploveandother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wartościowy blog.. :) Ach... pamiętem grześka mega haha :D

    Rewanżyk? http://do-u-love-me-show-me-that.bloog.pl/id,331062594,title,Te-lzy-wiezione-pod-powieka-najbardziej-nas-pieka-Czyli-rozdzial-siodmy,index.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Życiowe te opisy, ;* a blog bardzo fany
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te opisy:) Takie życiowe, jak wspomniała Źle poukładana:) Zapraszam również do siebie: http://nadludzkie-istoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super opisy,większość bym już wstawiła na gg. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe opisy, fajowe zdjęcia i ogólnie blog wydaje się być przyjemny <3 Postaram się od czasu do czasu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się takie blogi jak ten<3
    Dodajemy do obserwujących
    http://fotografyxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń