piątek, 20 kwietnia 2012

:)



to nie tak, że Cię już nie kocham, po prostu znudziło mi się już to czekanie aż dorośniesz.

Byłeś dla mnie tlenem. Teraz zamieniłeś się w dwutlenek węgla..

trudno mi zrozumiec że zmarnowałam sobie kawał życia na jakiś mało zabawny żart.. noszący twoje imię..

poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.



W sobotni wieczór siedzę sama i myślę o Tobie. czyli jednym slowem u mnie to codzienność.

Minęło.Słowo najlepiej opisujące wszystko.

najgorzej jest gdy szukając w jego oczach siebie widzisz obojętność.

lubię gdy odwracasz się udając że szukasz kogoś w tłumie a patrzysz na mnie .<3


Generalnie rzecz biorąc ciągnie mnie do Ciebie.

Wyobraź sobie, że moje co drugie bicie serca, należy do Ciebie 

przy Tobie, potykam się o moje fioletowe sznurówki .<3

jedna literka, zawieszona na szyi - przypomina, że jest się dla kogoś całym światem.



Moja popularność spadła, ale wszyscy lubią czekoladę!

najśmieszniejsze momenty w Twoim życiu przypominają Ci się w kościele.

świat może poczekać, teraz czas na nas.

Dam sobie radę. Jestem tylko kolejną głupią nastolatką, która uwierzyła w miłość.


Pierwszego kwietnia powiem ci, że cię kocham. Jeżeli mnie wyśmiejesz, dodam, że to prima aprilis.

boję się zaczerpnąć powietrza. to powietrze zabija.
w bezsensie sens jest jedynym awansem .

jeśli w tym momencie nie zamkniesz ryja, to obiecuję Ci , że nigdy już nie będziesz w stanie go otworzyć.


a każde uderzenie basu jest jak uderzenie mojego serca.

cofnąć lata, cofnąć miesiące, cofnąć dni, cofnąć godziny, cofnąć minuty, cofnąć sekundy, najlepiej cofnąć całe życie .

a jak dorosnę to będę takim " hardcorem " , że nie zdążysz powiedzieć : " ale urwał''   *_*
Gdybym mogła to wyciągnęłabym cię ze zdjęcia. Niestety takie rzeczy tylko w erze, a ja w Orange jestem.



Po prostu chcę, żeby wszystko było jak dawniej .

Bo w końcu to nie jego wina, że zwykłe, niewinne słowa dawały jej tą durną nadzieję.

Może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham, o jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj.

Oprócz marzeń warto mieć papierosy.


Nie chcę umierać, a samotność jest mordercą.

Niewielu szczerych spotkasz na tej samej ścieżce, polegać na sobie od zawsze było najbezpieczniej.

Nie jestem wzorem do naśladowania, jak każdy człowiek mam się z czego wyspowiadać.

Ciężko mi to pokazać, ale naprawdę chcę być lepsza.

Ja muszę walczyć ze wszystkich sił, żeby został po mnie ślad, zanim mój grób przykryje już pył..

Ten syf pozbawił mnie jakichkolwiek emocji.

ogarnij rzeczywistość, a przeszłość zostaw za sobą.

 jedz dużo wapnia. serce, szybciej się zrośnie.


Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak ważne jest to, że istnieją 

 Kochać kogoś za wygląd , to jak lubić czekoladę za opakowanie ..

Wyglądają jak ciasteczka , smakują jak ciasteczka , ale to tylko frajerzy . 

Cała prawda o nas zapisana w gwiazdach.



kiedyś wybiję sobie wszystkie zęby, aby nikt nie prosił mnie o uśmiechnięcie się. 

na które piętro ? na wypełnione szczęściem, poproszę. 

Ciągle daleko, a jednak tak blisko.Nie chcę Cię stracić wtedy stracę wszystko

Zycie jest krajobrazem ciągle się zmienia, dziś jesteśmy razem a jutro pozostaną tylko wspomnienia.



26 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo fajny blog. Jeśłi chodzi o to z kościołem to cała prawda. Fajne cytaty. Sama wymyśliłaś? Podoba mi się wygląd Twojego bloga. Chyba zaobserwuję. ^^
    http://suzie-dot-com.blogspot.com/<= To mój blog. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, pozdrawia, i dzięki za odwiedzenie mojego.
    Destiny
    http://mamochotena2zlote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, szczerze piszesz ;)

    http://unloved-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Wreszcie coś co mi się przyda... Zawsze szukam opisów, a teraz będą zebrane w jednym miejscu , na prawdę extra

    OdpowiedzUsuń
  5. jest kilka na prawdę fajnych ciekawych opisów :)
    i takich prawdziwych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opisy ;D
    zawsze mam problem jaki opis sobie ustawić, Twoje są oryginalne więc czekam na więcej ^^
    tutaj masz mój blodżeg :
    http://nie-martw-sie-wroce.blog.onet.pl/

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opisy ! Są orginalne więc ustawie któryś z nich iczekam na więcej ! W dodatku super zdjęcia !
    Obserwuje i licze na to samo na moim blogu :)
    http://www.brulionwkratke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne opisy ! :D.
    Zapraszam do komentowania do mnie
    http://moje-duperele.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to <3.
    Będzie obserwacja.

    Zapraszam

    http://meri-siera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak dorosnę to będę takim " hardcorem " , że nie zdążysz powiedzieć : " ale urwał'' *_*

    świetne : D


    Zajebi*** tutaj xd :D


    ama-the-ama.bloog.pl zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, bardzo mi się podoba.
    Cudowne : ) < 33
    Pozdrawiam TheMysia;)
    http://themychaxd.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog!super obrazki i wgl;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :)
    To zdj z zapałkami - boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ! ;D
    Wejdź na mój :
    http://fabulosa2737.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog, podobają mi się te wszystkie stwierdzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne. Daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super obrazki . Popieram Nieśmiertelną "cytaty dają do myślenia "

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, przeczytałam każdą myśl. Bardzo mądre :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, zaobserwujesz i skomentujesz też mnie?
    http://almost-dot-com.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog, przeczytalam wszystkie przemyslenia i uwazam ze warto sie nad nimi troche zastonowic, bo zawarte w nim sa prawdy :)
    zapraszam do mnie: http://moje-teksty-piosenek-julie-ross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog każda myśl, super ;3 Obserwuję cię :*
    http://story-of-cher-lloyd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń